Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF)

Köszöntelek a weboldalunkon!

Nagyon örülünk, hogy ellátogattál oldalunkra, és köszönjük, hogy minket választottál! Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy bizalmadat nálunk helyezed el, és nálunk vásárolsz.

Jelen dokumentum (Általános Szerződési Feltételek, a továbbiakban: „ÁSZF”) elektronikus formában kerül megkötésre, és nem kerül iktatásra, így utólag nem hozzáférhető. Fontos, hogy tudd: az ÁSZF nem minősül írásbeli szerződésnek.

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató weboldalán (https://tulipankucko.hu/) és domainjein keresztül létrejövő jogviszonyokra.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető és bármikor hozzáférhető a következő weboldalon: https://tulipankucko.hu/aszf

 

  1. Impresszum: a Szolgáltató adatai

 

Név: Lakóbarát Kft.

Ügyvezető: Mészárosné Kakuk Zsuzsanna

Székhely: 2071 Páty, Somogyi Béla út 79. (hrsz:1112/1)

Levelezési cím: 2071 Páty, Somogyi Béla utca 79.

Adószám: 25564677-2-13

Cégjegyzékszám: 13-09-181282

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Pest Megyei Cégbíróság

Telefon: +36 30 206 0244

Email: info@tulipankucko.hu

A szerződés nyelve: magyar

 
1.2. Tárhely-szolgáltató

Név: Baranyi Erika e.v.

Cím: 1134 Budapest Csángó utca 28.

Email: info@qfxdesign.hu

 

1/3. Ügyfélszolgálat

Levelezési és csomag visszaküldési cím: 2071 Páty, Somogyi Béla utca 79.

Az ügyfélszolgálatunk címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Kérjük, hogy a kérdéseidet, észrevételeidet vagy problémádat kizárólag elektronikus úton (email) jelezd számunkra az info@tulipankucko.hu címen, melyre 72 órán belüli válaszadás vonatkozik. Más módon való reklamációval nem áll módunkban foglalkozni. 


  1. Alapvető rendelkezések

 

2.1. Irányadó jog

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, illetve a Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó. Különösen figyelembe kell venni a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt („Ptk.”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal kapcsolatos szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvényt (Elker. tv.), továbbá a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseit. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései minden esetben, külön kikötés nélkül is alkalmazandók a felek között.

 

2.2. A Szabályzat hatálya és módosítása

A jelen Szabályzat 2024. november 21. napjától lép hatályba, és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot, amennyiben olyan körülmények merülnek fel, mint például a szállítási költség változása, jogszabály-módosítás, üzleti érdekek, vagy a céggel kapcsolatos változások.

A módosításokat a Szolgáltató legalább 08 (nyolc) nappal a hatályba lépés előtt közzéteszi a weboldalon. Ezen időszak alatt a Felhasználónak lehetősége van a szerződéstől elállni, vagy azt felmondani.

A weboldal használatával a Felhasználó elfogadja, hogy a weboldalra vonatkozó valamennyi szabályozás automatikusan érvényes rá. 

 

2.3. A weboldallal kapcsolatos jogok

A Szolgáltató fenntartja minden jogát a weboldalhoz, annak bármely részletéhez, valamint az azon megjelenő tartalmakhoz. Tilos a weboldalon megjelenő tartalom, illetve azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, vagy értékesítése a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulása nélkül.

 

  1. Regisztráció és vásárlás

 

3.1. A termék vagy tanfolyam vásárlásához regisztráció nem szükséges. A megrendelés leadásához azonban elengedhetetlen, hogy a vásárló kitöltse az adatokat, és érvényes email címet, valamint telefonszámot adjon meg. Kétféle fizetési lehetőség közül lehet választani: banki átutalás és bankkártyás fizetés, illetve csak a termékekre vonatkozó fizetési kötelezettség személyes átvétel esetén készpénzben is megfizethető.. A banki átutalás esetén a tranzakció akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a fizetendő összeg a Szolgáltató bankszámlájára beérkezik, míg bankkártyás fizetés esetén a vásárlás sikerességét visszaigazoló email érkezése jelzi a tranzakció lezárultát.

 

3.2. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

 

3.3. A Vásárló a vásárlás során köteles saját, valós adatainak megadására. Valótlan vagy más személyhez tartozó adatok megadása esetén az elektronikus szerződés érvénytelen. A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha a Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatásokat.

 

3.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibákért semmilyen felelősség nem terheli.

3.5. 

3.6. A Szolgáltató minden vásárlót önálló személyként kezel. A korábban megadott adatok módosítására bejelentkezés után, a Személyes oldalon elérhető megfelelő hivatkozások (Fiók adatok módosítása, Számlázási adatok és Szállítási címek) segítségével van lehetőség, amelyek az aktív megrendeléseket is érinthetik. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Felhasználó által végrehajtott adatváltoztatásból eredő károkért vagy hibákért.

 

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

4.1. A megjelenített workshopokra, kurzusokra szóló belépők, illetve termékek kizárólag a weboldalon, webáruházban online rendelhetők meg. A megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák az esetleges házhoz szállítás díját. Házhozszállítás esetén külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 4.2. A weboldalon, webáruházban, és a workshopon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termékek és programok nevét, leírását, valamint fotókat jelenít meg a termékekről. A termékek adatlapján található képek eltérhetnek a valóságtól, és illusztrációként szerepelhetnek.

 

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körű tájékoztatást nyújt a Felhasználóknak az akcióról és annak pontos időtartamáról.

 

4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös figyelemmel a nyilvánvalóan téves árakra, például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árakra, a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ebben az esetben a Szolgáltató felajánlhatja a terméket a helyes áron történő szállítással, és az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül – a hazai bírói joggyakorlat szerint – az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív, akár negatív irányban történő minimum 50%-os eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. §) fogalmát a törvény nem határozza meg.  

4.5. A 4.4 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagos fogyasztónak azonnal észlelnie kell. A Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvénye (Ptk.) szerint a szerződés a felek kölcsönös és egybehangzó akaratnyilvánításával jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratának kölcsönösen és egybehangzóan kifejezett nyilatkozata, akkor nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyek jogokat és kötelezettségeket keletkeztetnének. Ennek megfelelően a hibás vagy téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek minősül.

 

4.6. A weboldalról megrendelhető belépők és termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt belépőt és termékek vételárát nem befolyásolja.

 

5. A programok meghirdetése a Honlapon

5.1. A Szolgáltató programjai a Tulipánkuckó honlapján kerülnek meghirdetésre. A programok meghirdetése tartalmazza az időpontot, elnevezést, rövid összefoglalót, a program időtartamát, árát és egyéb információkat.

5.3. A Tulipánkuckó programjain előre meghatározott létszámú Vendég vehet részt, az adott program részleteitől függően. A programokra történő jelentkezés a maximális létszám elérésével lezárul.

5.4. Ha a programvezető betegsége vagy egyéb ok miatt a program elmarad, a Tulipánkuckó fenntartja a jogot a program lemondására. A lemondott program esetén a befizetett díj visszafizetésre kerül.

5.5. Rossz időjárás, járvány vagy egyéb vis maior esetén a program elmaradásáról a Tulipánkuckó legkésőbb a program kezdete előtt …e-mailben értesíti a résztvevőket. Ha az értesítés nem történik meg, a Tulipánkuckó a program megtartására készül. A hirtelen szélsőségesen rosszul alakuló időjárás esetén a Tulipánkuckó fenntartja a jogot arra, hogy a programot a helyszínen is lemondhassa. ????

5.6. A meghirdetett program során előforduló apróbb változások nem indokolják a program kifizetett árának visszakövetelését.

5.7. A 45/2014. (II.26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése alapján a Megrendelőt nem illeti meg elállási jog a Tulipánkuckó által meghirdetett belépő megvásárlása esetén. 

6. Részvétel programjainkon, Műhelymunkák, Workshopok)

6.1. Minden programunk és annak részletei megtalálhatók a Honlapon. A program kezdete előtt 10 perccel érdemes megérkezni. A Szolgáltató nem köteles a program kezdetét megelőző 15 perccel előbb a kaput kinyitni. A program a meghirdetett időpontban kezdődik,  a később érkező Vendégekre nem várunk, azonban lehetősége van mindenkinek, akinek érvényes belépője van később csatlakozni. A programra késve érkező Vendég nem jogosult a program kifizetett árának részleges vagy teljes visszatérítésére sem. 

 

6.2. A programon minden Vendégnek kulturáltan kell viselkednie, kerülve a mások világnézetét vagy vallási meggyőződését sértő megnyilvánulásokat, valamint politikai és egyéb viták provokálását. Ha egy Vendég ismételten megszegi a fenti szabályokat, kizárható az adott programból, illetve a Tulipánkuckó további programjaiból. A Vendég kizárásra kerülhet a programból, ha alkohol, gyógyszer, kábítószer vagy egyéb bódító hatóanyag hatása alatt áll, vagy ha viselkedésével zavarja a program zavartalan lebonyolítását, illetve a résztvevők, közterek vagy azok használóinak nyugalmát. A Tulipánkuckó megítélése szerint akkor is kizárható, ha mindezek bármelyikének veszélye fennáll. Ilyen esetben a Vendég nem jogosult visszatérítésre, kártérítésre, kártalanításra vagy bármilyen egyéb jogcímen történő fizetésre, illetve következő alkalommal való részvételre.  

6.3. A programon minden Vendég saját felelősségére vesz részt, fizikai állapotát magának kell megítélnie. Az a Vendég, aki a programot nem tudja teljesíteni, nem támaszthat követelést a program kifizetett árának visszakövetelésére. 

6.4. A meghirdetett programok szakmai jellegűek. A helyszínen található kialakítás és a veszélyes tárgyak miatt gyermekeket nem tudunk fogadni 12 éves kor alatt. Gyermekjegy nincsen, 12 évnél idősebb gyermekeknek is az egységes jegyárat kell fizetni.

6.5. A Tulipánkuckó épségének megóvása érdekében, és a károkozás megelőzése miatt kutyák NEM vehetnek részt egyik programon sem. 

6.6. A Vendéget a program során érő esetleges balesetekért, személyi sérülésekért, lopásokért, megrongálódott tárgyakért a Tulipánkuckó nem vállal felelősséget.

 

7. A rendelés menete

7.1. Felhasználó bejelentkezik a weboldalra, webáruházba vagy workshopba, ahol kiválasztja a megfelelő terméket vagy programot. A vásarláshoz (termék, program)nincsen szükség regisztrációra, anélkül kezdheti a vásárlást.

 

7.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát megadja, beállítja.

7.3. Felhasználó „Kosárba” gombra kattintva a kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a  „kosár” ikonra kattintva, melyet a weboldal jobb felső sarkában talál. 

7.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék(ek) mennyiségét. A „Töröl” gombra, linkre kattintva törölheti a terméket a kosárból.
A Felhasználó véglegesíti a termék(ek)et és a mennyiség(ek)et, kitölti az online vásárláshoz szükséges adatokat, kiválasztja/megadja a szállítási és fizetési módot, melynek típusai az alábbiak lehetnek: banki átutalás, bankkártyás fizetés

 7.4.1. Szállítási és fizetési módok: Programokra, eseményekre szóló belépők vagy bármilyen termék vásárlása esetén lehetőség van banki átutalással, Online bankkártyával (VivaWallet) vagy személyes átvétel esetén készpénzzel való fizetési mód kiválasztására. A szállítás módja: programok (Workshopok, Műhelymunkák) és utalványok esetében Emailben, míg termék vásárlása esetén a Magyar Postán keresztüli kiszállítással vagy előre egyeztetett időpontban személyes átvétellel történik. A Szolgáltató fenntartja a jogot, egyéb futár céggel való szerződés megkötésére, és a szállítás módjának változtatására. A szállító cég neve és a szállítás díja a Honlapon a vásárlás menüben található.

Az online bankkártyás fizetések a VivaWallet rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Tulipánkuckóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó VivaWallet  a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: 

 

Sikeres fizetést követően a megvásárolt termék vagy belépőhöz tartozó pontos információkat elektronikus úton küldjük.

Sikertelen vagy félbeszakadt fizetés esetén a felhasználónak lehetősége van (VivaWallet rendszerében) a fizetés megismétlésére.  

7.5. A vásárlás folytatásához a Felhasználó a bruttó végösszeg alatt található „Tovább a pénztárba” gombra kattint.

 

7.6. Amennyiben a weboldalon, webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.  

7.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A Szolgáltató a kifizetés igazolására elektronikus számlát állít ki és küld a Felhasználó által megadott email címre. Amennyiben tartozik a termékhez jótállási jegy, azt a csomag tartalmazza. A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
A csomagok kézbesítése a csoömagküldő szolgálatató által megadott  időszakban történik.

7.8. Az adatok megadását követően a Felhasználó a „Tovább az összegzéshez” gombra kattintva összegezve látja és ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is írhat a megrendeléséhez. 

7.9. A Felhasználó a „Megrendelem” gombra kattintva adhatja le a rendelését.
A megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. 

7.10. Adatbeviteli hibák javítása:

Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe a Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiséget, majd a beviteli mezőn kívülre kattintva a rendszer frissíti az adatokat (az összeg és bruttó végösszeg, valamint az esetleges szállítási költség adatokat). Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor a „Törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

7.11. A Felhasználó email-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz email címet adott meg az adatok kitöltése során, vagy a fiókjában a SPAM mappába érkezik, illetve a tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

7.12. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb emailben értesíti a Felhasználót a megrendelés feldolgozásának megkezdéséről és várható teljesítéséről.

 

8. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

8.1. A megrendelések feldolgozása hétköznapokon 7 és 12 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

8.2. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül. A pontos teljesítési határidő minden esetben függ az érintett termék(ek) raktári státuszától és/vagy a beszerzéséhez szükséges időtől. A teljesítés várható idejéről a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót a megrendelés feldolgozásának megkezdését követően legkésőbb 48 órán belül.

 

8.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató a termék tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a termék átvételére köteles.

 

8.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

8.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a terméket.

 

8.6. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

8.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

  1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
  2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

 

 

8.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni. 

 

  1. Elállás joga

A Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szerint fogyasztónak minősül az a természetes személy, aki nem üzleti, szakmai tevékenysége, illetve önálló foglalkozása körében jár el, és aki árut vásárol, rendel, kap, használ, vagy igénybe vesz, továbbá aki a termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció és ajánlat címzettje.

9.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének, valamint a fogyasztói szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletnek megfelelően a Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételét követően 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a terméket. Ha a Szolgáltató nem biztosítja a megfelelő tájékoztatást, a Fogyasztó 1 évig gyakorolhatja elállási jogát. Ha a tájékoztatás 14 napon túl történik, de még 12 hónapon belül, akkor az elállásra nyitva álló határidő az információ közlésétől számított 14 nap.

9.2. A Fogyasztó az elállás jogát egyértelmű nyilatkozattal gyakorolhatja, vagy az 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerinti nyilatkozat-minta felhasználásával.

9.3. Az elállási jog gyakorlásának határideje a termék átvételétől számított 14 nap, és a Fogyasztó vagy általa megjelölt, nem fuvarozó személy átvételének napján kezdődik.

9.4. A Fogyasztó az elállási jogot a termék átvételének és a szerződéskötés napja között is gyakorolhatja.

9.5. A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztó viseli, amennyiben a Vállalkozás nem vállalta a költségek fedezését.

9.6. Az elállás gyakorlása esetén a Fogyasztó számára csak a visszaküldés költségei merülnek fel, egyéb költség nem terheli.

9.7. A fogyasztó nem élhet elállási jogával a következő esetekben:

  • Olyan nem előre gyártott termékek esetében, amelyeket a Fogyasztó kérésére készítettek el, vagy egyértelműen a Fogyasztóra szabtak.
  • A szolgáltatás teljesítése után, ha a Fogyasztó előzetesen hozzájárult a teljesítéshez, és tudomásul vette, hogy az elállási jogát elveszíti.
  • A pénzpiaci ingadozásoktól függő termékek esetén, melyek ára a vállalkozás által nem befolyásolható.
  • Romlandó termékek vagy rövid eltarthatóságú termékek esetében.
  • Olyan termékek esetében, amelyek a csomagolás felbontása után nem küldhetők vissza egészségügyi vagy higiéniai okok miatt.
  • Olyan termékek esetében, amelyek más termékkel elválaszthatatlanul vegyülnek.
  • Alkoholtartalmú italok esetén, amelyeket az üzleti árfolyamtól függően értékesítenek.
  • Egyéb olyan termékek, amelyek nyilvánvalóan nem küldhetők vissza.

9.8. A Fogyasztó nem élhet elállási jogával:

  • Hírlapok, folyóiratok és időszaki kiadványok előfizetése esetén (kivéve előfizetési szerződés).
  • Nyilvános árverésen kötött szerződések esetén.
  • Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtás, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés, vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások esetén.

9.9. A Szolgáltató a termék visszaérkezését vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően, a vonatkozó jogszabályok értelmében, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett összeget, beleértve a szállítási díjat is.

9.10. A visszatérítést az eredeti fizetési móddal végezzük, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési módot kér. A Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli a visszatérítés során.

9.11. A Fogyasztónak az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállásról való értesítést követő 14 napon belül vissza kell küldenie vagy leadnia a Szolgáltató címén.

9.12. Az elállási jog gyakorlására elegendő, ha a Fogyasztó 14 napon belül írásban közli az elállási szándékát.

9.13. A Fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a terméket a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi vagy átadja.

9.14. A Fogyasztó csak a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, ha a Vállalkozás nem vállalta a költség viselését.

9.15. A Szolgáltató nem köteles megtéríteni azon többletköltségeket, amelyek a legolcsóbb fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódnak.

9.16. A Szolgáltató visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapja a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolja, hogy visszaküldte.

9.17. A Fogyasztó elállási jogát írásban, telefonon vagy postai úton jelezheti a Szolgáltató elérhetőségein. A postai úton történt jelzés alkalmával a postára adás dátuma, telefonos jelzés esetén a telefonhívás ideje számít.

9.18. A Fogyasztó csak a termék indokolt használata miatt bekövetkező értékcsökkenésért felel, nem pedig azért, ha a terméket a szükségesnél nagyobb mértékben használta.

9.19. A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

9.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve itt érhető el.

9.21. A Fogyasztó egyéb panaszával is keresheti a Szolgáltatót a jelen Szabályzatban feltüntetett elérhetőségeken.

9.22. Az elállási jog kizárólag a fogyasztóknak minősülő Felhasználókra vonatkozik.

9.23. Az elállási jog nem vonatkozik a vállalkozásokra, azaz azokra a személyekre, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körében járnak el.

9.24. Elállási jog gyakorlásának menete:

  • 9.24.1. A Fogyasztó köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
  • 9.24.2. Az elállási jogot akkor gyakorolja a Fogyasztó határidőben, ha a termék átvételét követő 14 napon belül eljuttatja az elállási nyilatkozatát.
  • 9.24.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére haladéktalanul, de legkésőbb elállási nyilatkozata közlését követő 14 napon belül visszaküldeni. A határidőt akkor tartja be, ha a terméket a 14 napos időszak vége előtt postázza (nem szükséges, hogy a termék a 14 napos határidőn belül megérkezzen). Az elállás gyakorlásával kapcsolatban a Fogyasztó viseli a visszaküldés költségeit.

9.24.4. A Szolgáltató nem köteles megtéríteni azokat a többletköltségeket, amelyek abból adódnak, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által ajánlott legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő, drágább szállítási módot választott.

9.24.5. Amennyiben több termék vásárlására kerül sor, és azok szállítása eltérő időpontokban történik, az elállási jogot a Fogyasztó az utoljára kézhez kapott terméktől számított 14 napon belül gyakorolhatja. Több tételből vagy darabból álló termékek esetén az elállás jogát az utolsó tétel kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolhatja a vásárló.

 

 

10. Jótállás, szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett teljesít hibásan akkor, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban előírt minőségi követelményeknek. A kötelezett nem tekinthető hibás teljesítőnek, ha a jogosult a hibát már a szerződéskötéskor felismerte, vagy azt a szerződéskötés időpontjában fel kellett volna ismernie. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis minden olyan rendelkezés, amely e fejezet kellékszavatosságra és jótállásra vonatkozó szabályaitól a fogyasztó hátrányára eltér.

 

Kellékszavatosság

10.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

10.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

10.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

10.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

10.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

10.6. Milyen esetben élhet a Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

10.7. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

10.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

10.9. Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

10.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 

10.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

10.12. Milyen esetben élhet a Fogyasztó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

 

10.13. A Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint

  1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  2. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (…) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

 

10.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

10.15. A Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

 

10.16. A Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

10.17. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

11. A szavatossági igény esetén történő eljárás

11.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

 

11.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

 

11.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

 

11.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

 

11.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

 

11.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

 

11.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

11.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

12. Vegyes rendelkezések

12.1. A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

12.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

12.3. Amennyiben a Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

12.4. A Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

12.5. A Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webáruháza Magyarországon működik, karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.

 

12.6. A Szolgáltató a webáruházban található termékekhez való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.

 

12.7. A Szolgáltató – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.

 

12.8. A Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.

 

13. A panaszkezelés rendje

13.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, email címen, vagy levél útján is közölheti.

 

13.2. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

 

13.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

13.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

 

13.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

13.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni.

 

13.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

13.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

 

13.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

 

13.10. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

13.11. Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

 

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

 

 

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

 

14. Szerzői jogok

14.1. Mivel a tulipankucko.hu weboldal szerzői jogi védelem alá eső műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak (például fotók, szövegek, adatok) vagy azok bármely részletének letöltése, többszörözése, újra nyilvánosságra hozatala, más módon történő felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása vagy értékesítése a Szolgáltató írásos engedélye nélkül.  

14.2. A tulipankucko.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással, a forrás megjelölésével lehet.

 

14.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, a domain neveire, az azokkal létrehozott másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

14.4. Tilos a tulipankucko.hu weboldal tartalmát vagy annak egyes részeit módosítani, visszafejteni, illetve olyan felhasználói azonosítók és jelszavak létrehozása, amelyek tisztességtelen módon történnek. Ezen kívül tilos olyan alkalmazások használata, amelyek lehetővé teszik a tulipankucko.hu weboldal vagy annak részeinek módosítását vagy indexelését.

 

14.5. A Tulipánkuckó név és tulipankucko.hu domian név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

 

14.6. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli tartalomhasználat esetén a Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50.000 Ft, szavanként pedig bruttó 10.000 Ft. Felhasználó elfogadja, hogy ez a kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában használja az oldalt. Szerzői jogsértés esetén a Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, és ennek költségeit a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

15. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://ltulipankucko.hu/adatkezeles

 

Páty, 2024. november 16.